وب سرویس پیامک و افزونه های پیامکی
نوشته شده توسط : مدیر پیامک

می‌خواهید سامانه پیامک را به وب‌ سایت یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و از امکاناتی مثل خبرنامه پیامکی، تائید شماره موبایل با کد فعالسازی، اطلاع‌رسانی اتوماتیک پیامکی و … بهره‌مند شوید؟ تیم مدیر پیامک برای راحتی شما اقدام به توسعه پلاگین پیامک، افزونه و ماژول‌های جامعی برای تمام سیستم‌های مدیریت محتوای (CMS) محبوب و open-source کرده است تا با نصب افزونه پیامک، پنل اس ام اس را به سایتتان متصل کنید.

همچنین تمامی API و سورس کدها برای برنامه نویسان فراهم می باشد. امکان ارسال زیر ۵ ثانیه با پترن نیز وجود دارد.

ارسال پیامک وب سرویس

افزونه ارسال پیامک

برای ارسال پیامک در نرم افزار ها و وب سایت ها نیاز به وبسرویس ارسال پیامک می باشد. ما افزونه های ارسال پیامک را برنامه نویسی کرده و رایگان در اختیار کاربران قرار می دهیم. افزونه وردپرس و افزونه بوکلی و ووکامرس و جوملا و اپن کارت و… افزونه ارسال پیامک در وب سایت مدیر پیامک رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

امکانات اصلی شما

وب سرویس ملی پیامک امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارد، از ساده ترین امکان وب سرویس ارسال پیامک تا مدیریت کاربران پنل نمایندگی پنل اس ام اس را می توانید با استفاده از وب سرویس ملی پیامک به همراه نمونه کد های موجود مدیریت کنید.

ارسال، دریافت و مدیریت پیامک
شما با استفاده از وب سرویس سامانه ملی پیامک می‌توانید پیامک بفرستید، پیامک دریافت کنید و پیامک های خود را مدیریت کنید.

ارسال پیامک صوتی
علاوه بر امکان بارگزاری فایل صوتی، می‌توانید متن خود را بنویسید (+ ارسال متن از وب سرویس) تا سامانه ملی پیامک آن را خودکار به گفتار (سلیس) تبدیل کند.

وب سرویس مدیر پیامک

افزونه پیامکی

شما می ‌توانید سایت خود را به انواع افزونه پیامکی مجهز کنید تا در مواقع لزوم ارتباط موثر با مشتریان و کاربران سایت داشته باشید.

با مجهز شدن سایت به افزونه پیامک قابلیت ثبت نام در سایت،  ورود از طریق شماره موبایل، دریافت خبرنامه پیامکی، اطلاع رسانی‌ های پس از ثبت کردن سفارشات٬ اتصال دادن فرم‌ های سایت به پنل پیامک و موارد دیگر فراهم خواهد شد.

ماژول‌ های پیامک رایگان

سامانه پیامک رایگان اس ام اس ، یکی از پیشرفته ترین و بروزترین پنل پیامک و سامانه پیامک در کشور ما است.
وب سایت رایگان ارسال اس ام اس با آدرس اینترنتی (RayganSMS.com), قابل استفاده است. پنل پیامک یا سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار است که تحت وب کار می ‌کند و به کاربر امکان ارسال کردن و همچنین دریافت پیامک به صورت ارسال پیامک تکی ، ارسال پیام گروهی ، ارسال اس ام اس زمان بندی، ارسال اس ام اس‌ های دوره ای ، ارسال پیامک متناظر و ارسال اس ام اس انبوه و … را خواهد داد. هدف کلی و اول رایگان اس ام اس، ایجاد سامانه ای با کاربرد آسان برای ارسال کردن پیامک تبلیغاتی برای انواع کسب و کار های متفاوت است و علاوه بر آن ارسال پیامک در خصوص اطلاع رسانی و خدماتی برای همه مراکز دولتی و خصوصی با قابلیت ارسال به همه شماره ها، حتی شماره‌ های بلاک شده می باشد. پنل پیامک رایگان ما به هیچ نرم افزار و دستگاه جداگانه ای احتیاج ندارد و حتی نیازی به اتصال همیشگی به اینترنت نیست، بلکه سامانه ارسال می تواند به صورت خودکار پیامک شما را در تاریخی که از پیش تعیین نموده اید به صورت ارسال پیامک زمان دار بفرستید.

سامانه پیامکی رایگان اس ام اس می ‌تواند با توجه  به نیاز شما، درخواست شما در رابطه با پیامک را دریافت و بررسی کند و در صورتی که درخواست شما مشکلی نداشته باشد آن را اجرا و به صورت کاملا رایگان ارسال می ‌نماید.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: